23 maj 2009

det känns så kallt o mörkt

fy f-n idag va dagen jag sett fram emot,skulle på besök till min dotter,men bara för jag tog en stesolid vid behov o har även tagit 1 metta när kroppen inte fungerat då ska jag inte få träffa henne,lite dubbelt men när dom sitter där o dricker på stället får man tydligen en godisresa dagen efter,fattar inte vad dom tror att jag ska komma helt väck,nej fy fan..men man ser ju även att varför ska man va arlig det slår tillbaka o jag har inte gett henne piller,det va ju faktiskt jag som såg till att hon snabbt vart omhändertagen,skulle jag gjort det om jag ville henne illa.om jag nu skulle haft benzo av läkare vore det annorlunda,nej jag vore samma person ändå.men jag tror inte ens att även om man jobbar så som personalen gör där att man inte ens tar en värktablett,det är jag som känner min smärta i kroppen inte dom..jag känner sånt hat just nu,o det handlar inte om att jag skyller mitt missbruk på personalen men jag hade inte en tanke o åka dit påverkad o sen om jag tar en stess eller en citodon det ska dom skita i,huvudsaken måste va att man inte är påverkad där..ja nog om denna dag,,fattar inte hur det ska gå om hon inte ens ska få en perm hit ska hon bara ramla ut i en lgh sen som det brukar va från en beh till en tom lgh,,jag minns när personalen på tjejboendet tyckte hon skulle umgås mer med kompisar än att åka hem på helger då börja hpn me haschet men säger man det då heter det att jag inte står för mitt beroende men det gör jag.mer än många andra...orkar inte skriva mer just nu känns det som man e pestsmittad..

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman, förstår att du är både ledsen o förbannad. Du är INTE pestsmittad. Du är en mamma som ÄLSKAR din dotter, och dina andra barn. Förstår din förtvivlan. Helvete vilken djävla känsla att inte få träffa sitt barn.
Håller alla mina tummar och tår för att det ska bli bra för henne, och resten av er i familjen också.
Du vet väl att det är bara du ringer om du vill snacka lite.
Finns här, det är det vänner är till för. Både i glädje och sorg.
Kramar om dig massor vännen. / Mia

Skicka en kommentar