17 maj 2009

det känns så kallt o mörkt

denna natt va som en mardröm,,måste ha somna vid 5 vakna vid 14 visste inte vilken dag det va,micke hade gått upp tyst tagit zita o åkt till garaget o mecka,,jag känner mig knepigt trött, saknar barnen,,trodde aldrig det skulle va så ensamt..fan sandra va o tattuera sig igår det blev snett o han fråga om hennes bröst,,vilken idiot,,men hon skrev att pengarna ska hon ha annars gör hon en polisanmälan så nu får vi se kl 22 om micke får tillbaka 500...jag tänker på vilka äckel vissa killar är,dom ser tjejer automatiskt som horer,fy fan..tycker tjejerna fått sin del av skit i denna värld,,känner mig så ensam ser runt mig vilka har jag kvar egentligen sen jag sluta med piller,jag kan räkna dom på halva handen..känner en saknad efter mamma,tror ibland att cansern hinner käka upp henne innan jag blir så pass att jag tar mig ut..nu ser jag framåt att jag inte liger hela dagarna o fått ordning på det mesta hemma,fan jag e ju jätte noga i vanliga fall men sen jag fick depr o blev liggande i 2 år då förfall mycket,,god natt john blund kommer,tar han i handen o hoppas vi reser ihop..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där. Du är inte ensam. Du har iaf mig, och många fler kan jag tänka. Men förstår att känslan kommer.
Var på Alanon idag. Det kändes skönt. Imorgon åker D iväg. Äntligen blev det som de sagt.
Sugen på en fika nån dag när du har orken?
Kramar till dig.Mia

Skicka en kommentar