16 maj 2009

det känns så kallt o mörkt


känns som dagarna går in i varandra sen micke bytte skift,,det tar väl ett tag innan man kommer in i att sova själv o va uppe o ändå göra lite nytta men se till så den andra kan sova,har äntligen sluta men att sova på dagem föruom nu ett par timmar om jag inte sovit när jag vart ensam,,ska söka för min tunga är full med svamp o blåser kommer o går men jag kan knappt svälja nu,,känner mig ensam vet inte varför,vet inte om det är så eller om det bara är en tanke,jag funderar mycke o en del blir sant i mitt huvud skit oxå,,tog 3 metta för ett par dagar sen när jag gått fram o tillbaka i trappen med tvätt fick värk tänkte 3 kan inte göra nåt men det syns på mina fötter så det går ett tag nu innan man blir helt frisk igen.fort o rasa,,nu ska min dotter tillbaka til beh hemmet,hon lyser upp min tillvaro,hon är glad,men idag blev hon tillfrågad en sexuell tjänst av en jävla tatuerare,jag skriver mer sen vi ska titta lite på smycken tills.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen. Förstår att du känner dig ensam ibland. Men du ska veta att jag finns här. Hoppas du känner det.
Tänker mycket på dig. Hoppas vi kan ta en fika nån dag.
Kämpa på o håll ut.
Kram din vän Mia.

Skicka en kommentar