11 maj 2009

det känns så kallt o mörkt


vilken natt,första naten utan min trygghet men jag hade ju hunden,,somna vid sen upp med ett ryck vid 06 svettig,panik hae drömt om knark hela tiden men fick inget i mig-tvätta ikapp nästan allt ser golvet nu i tvättstugan s¨nt som ska städas allafall,kastas naturligtvis..köpte en giftklänning åt elin snygg som attan o sen lite presenter till sovrummet,sen haha en privat present som jag hört henne prata om vet inte om det är på skoj men nu får hon det,,idag ska mella komma med liam o hämta paket,spännande.sandra är sur att jag låter elin gifta sig men jag tappar henne annars blod är inte tjockare alltid,huvudsaken är att hon kom bort från droger o får ett riktigt liv.är så trött så jag somnar till fN skulle behöva imovane nu jag kan inte leva så här känner mig manisk,,,nu vakna micke efter sitt nattskift,måste handlas oxå,ska s¨å en signal till soc har tagit vissa belut jag går ur tjejgruppen nu när han jobbat natt,vill ju ses oxå,,,,,,stefan känner sig ensam efter det han la av,hoppas han klarar det ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar