10 maj 2009

det känns så kallt o mörkt

gick upp 6 igen pigg som jag va dopad,,men kände bara lycka,planera att sob´va lite men gick inte,jag blir yr av 2 tim,sömn på 2 dagar.tog hunden gick 40 min.micke blev skitglad hans första sovmorron o han kunde vila ut,,idag ska jag best,vissa saker jag ska göra,,,vi ska göra om förlovningsringarna helt fel storlek sen ska jag mejla dom hade ine skickat rätt storlek,,vi åkte till marieberg o hitta 2 par jeans för 300 till micke stentvättade,snyggt...köpte 2 saker till liam känns som han är mitt barnbarn,haha...sen hem tvättar ikapp allt nu o kastar,nu ska här in nytt liv o ljus.stefan känner sig ensam nu när han är drogfri jag sa att hn kan sova här några nätter,man blir ju ensam.micke börjar jobba natt imorron o då sover jag ensam oxå...innan vi va til marieberg va fru stesolid o knacka på men jag kunde be henne dra åt helvete,vet ej hur o varför jag känner mig starkare,,men jag ska inte gå in i högmod nu men lycka fast jag känner mig liten o rädd,räd för vad,ja det undrar jag med,,im ska jag sola 30 min best,går inte o ändra o sen ska jag gå med stavar halva spåret..god natt,,citat...ORD MÅSTE SÄGAS INTE RÄKNAS.... inte våra ringar,,,,,men paasa bra ändå

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja dig ! Skönt att läsa det du skrivit. Ett nytt liv. Hoppas o tror på dig.
Kramar från vännen Mia

Skicka en kommentar