8 maj 2009

det känns så kallt o mörkt

Gick pp 6 idag efter 2 tim,sömn,men har inte slappa,jag har klippt mig 1-2 år sen,modigt tycker jag själv,elin va me.jag tvättar alla hennes kläder hon flYttar ju sakta men säkert,fast lite kläder vill hon ha kvar här så hon har när hon längtar till oss,skönt,men vi har tjafsa mycke jag vet att jag inte kan se henne som en mogen kvinna hon,e.Jag förnyar mig själv nu klippt av mig mitt långa hår o ser mer mogen ut,skönt inte nåt knarkarstuk.vill tillbaka till närheten med micke det är vår tur nu.kankse spa en helg med hotel en natt det har vi aldrig gjort,idag kolla vi lite vad det skulle kosta o ändra ringarna alltså ett steg i rätt riktning,imoron ska jag gå lilla spåret med micke o zita.jaf städar ur all gamal skit ska inte spara mer skit,köpte en ny beg data skärm igår 19 tum ser riktigt bra,600 bara kosta ny 2000kr,kap,prata med en kompis som var tvungen att ta ett återfall så han fick igenom sin beh,hallsbergs kommun,soc,chefen sa att vi bara vill äta o bada jacuzi,jag vet inget ställe man kan plaska bort denna sjukdom men vet han det åker jag gärna dit tänk va lätt o sen må bra..god natt på er...ATT SKÖTA SIG ÄR ATT SE TIL ATT MAN HINNER MED DET ROLIGA,ett citat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar