7 maj 2009

det känns så kallt o mörkt

ett tag har gått,,har fått en svacka igen,hur tar jag mig upp,vet inte.min dotter va hemma över en natt på perm,jag blir alldeles varm när jag ser henne hoppa in som gamla dottern igen glad positiv, berättar allt hon gör o att hon mår bra,,nästa dag kommer nästa dotter o berättar att hon gifter sig i augusti,känns så TOMT.Men micke säger att mammor känner av mer när huset blir tomt än vad en pappa gör,jag litar på honom..min son har avgiftat sig ensam efter 2 års subb missbruk,hedrar honom han cykla varje dag för att få en cataprusan o en atarax,o ett blodtryck tagit.må han klara hela resan..nu när jag skriver känner jag mig lite bättre allt är ju inte skit,jag knarkar ju inte,o jag lever o jag har ju mina barn kvar i livet även om dom flyttat,,önska micke fatta hur mycke jag uppsakattar allt han hjälper mig med,jag säger det med ord men jag visar det inte..Jag brukar fundera hur alla andra som klarar sig hittar sig själva igen,alla säger att jag ser pigg o att jag kan gå igen men jag känner mig ju inte pigg presic....Ångest över att jag inte sett mamma på snart 1 år,micke hjälper henne o ser hon o jag varandra så blir det automatiskt ett bråk,,varför hon lever på övertid för cansern har ätit ner henne till 43 kg känns som att jag inte orkar se det oxå..jag håller på att vårstäda allafall lite kul kastar gammal skit,men ni vet det kan va bra att ha..sen har hallsbergschefen bott i min hjärna hyresfritt ett tag efter sitt utlåtande attvi missbrukare bara vil hA flotta beh,hem,med juzzuzi o jag blir så sne så han bor gratis i min hjärna just nu,,länk vidare finns på hasse arvidsson goodlife.jag har lite stavfel men det kan ju bli rätt kul jag bjuder på det...ska börja denna dag med att skriva varje dag mådde bättre då.Tänker på min döda son,6 år har gått han skule bli 26 älskade tompa bara en dag med dig då skulle jag göra vad som hellst eller att du slet upp dörren o skrek HALLÅ,,,jag älskar dig så,,så hemskt jag slår ditt nummer ibland för att kolla men du svarar inte,snyft.....va rädda om varandra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du skriver igen. Hm Hallsbergs socialchef, ja jag finner inte ord för hans uttalande.
Kämpa på vännen, jag tror på dig o jag tror på människan. Ja kanske inte HBG Socialchef då.
Kram kram Mia

Skicka en kommentar