24 maj 2009

det känns så kallt o mörkt

har nyss haft polisen här o letat efter en rymling en tjej som va i så dåligt skick så lvm låg på henne,men jag vet inte var hon är,,stackare tänker jag bara ute i kylan nån vet ju var hon är men hinner dom hitta henne,,hoppas det för hennes skull,vill inte missta henne...även en kille höll på nyss att dö i drogerna,,en granne till oss hitta sin dotter hängande men hann skära loss henne,,oh det går runt med allt som händer.har prata lite i helgen med en kvinna jag mött genom datan hon är go o rar förstår mig hon är vanlig men jag behöver inte spela nån roll hon tar mig för den jag är,gillar dig hoppas du vet vem jag syftar på...är rädd o ledsen hur ska jag klara att aldrig kunna få ta ett lugnande vid paniken om jag ska kunna få se min dotter,,hade jag gjort som ubb ville åkt o hämta varje dag då skulle jag alltså aldrig få se henne,men där va det jag som sa nej med min ångest kommer jag inte upp till stan varje dag,vissa tycks tro att jag vräker i mig,vore jag så påverkad tycker jag polisn borde ta mig är ju inte okänd presic,men nu är det 2 år sen,o inte knark det ser jag som ett stort plus...står ju på egna ben nu men saknar tjejgrupen o även min terapeft,fast jag hänger inte med i deras tempo än så känns det,synd..tänk om hallsbergs soc,chefen har rätt att man kan bada bort sitt missbruk undrar om jag kan få en fribiljett efter 13 försök nu på beh hem,,,dåligt skämt,,,nu har micke åkt iväg ska jobba natt,o min rädsla kommer ska kolla på en film vi hyrde av måns herngren han e ju för kul,imorgon mste jag ringa ang min folacin som e slut,,,dom undrar hur jag kunnat klara mig utan men jag har haft på alla beh sen kvar sen jag kom hem så då måste man börja historien igen om att man vart på beh o vart borta långa perioder därför har dom räckt.......god natt hoppas filmen e bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min vän ! Ryser när jag läser om de som nästan dött i missbruket. Tårar tränger fram. Fan att det ska vara så svårt !
Hoppas du snart får träffa din dotter. Hon älskar dig lika mycket som du älskar henne, detta oavsett vad alla olyckskorpar säger.
Skönt att prata med dig i helgen, o du, jag gillar dig oxå.
Vi hörs i veckan. Kom ihåg att du är bra ! En fin människa.
Kam på dig. / Mia

Skicka en kommentar