16 mars 2009

pigg o tillbaka

Så där, nu har jag gjort 3 veckor på avgiftning,skulle vart kvar 1-2 veckor till men när man ska bli av med 120 mg benzo o metta då går det lite fort man får spänningar i hela hjärnan o jag fick tandvärk kan låta som en bagatell men med smärta i 4 dagar o inte ens en alvedon då orka jag inte,fick till svar att missbrukare ska inte äta alvedon,eller treo då undrar man, varför finns det smärtmedecin där uppe, för alla är vi ju beroende.alla andra fick alvedon för huvudvärk o dyl.inte en promenad på 3 veckor men jag har fått matlusten tillbaka o min gnista som jag har glömt att jag hade.Hasse kom i morse han sa att han ger mig lvm, känns tryggt att veta att jag har ett slags tvång som trygghet,om jag går fel väg nu igen. Men jag ska hålla mig i allt jag kan..o be om hjälp direkt..just nu mår jag bra yr i huvudet o lite skakis,men kan inte jämnföra med förut..kan gå igen utan at ha stöd så jag behövde nog 3 veckor..mötte min son o hans flickvän igår jättefina o fräscha kul. Min dotter som är på beh,kom till mig förra veckan o det kändes som förr vi va en hel familj igen,,min minsta dotter 18 är nyförlovad o lycklig SÅÅ KÄR.Dom kom hit i gårkväll hon bor hos honom denna vecka kändes lite knepigt hon kändes så vuxen när hon ringde o fråga sätter ni på kaffe,,tänk om mitt liv håller på att vända,det kan ju va så,,hoppas.skriver ett par rader i kväll om hur denna dag gått....ska börja gå 10 min per dag för kondisen låter så lite men jag måste börja nån stans,,,,lev o låt leva,,det viktigaste först,ta inte den första då slipper du tänka på att jaga nästa.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar