23 feb. 2009

sliten

jaha idag är det måndag,soc skulle ha ringt för att jag ska få ett stopp hjälp i mitt återfall som jag tyvärr inte kan stoppa...tar skiten känner inget mer än ro i kroppen,har fått folk o springa här alltså allt är som det va innan jag fick fängelse för 2 eller 3 år sen,,fattar inte hur jag ska komma till läkaren imorron,ja hasse ska me men han kan ju inte fräcsha til mig,tankarna fladdrar mer o mer,kanske mitt liv är utstakat så här,kanske inte kan få frid,men just nu är det skit samma,,får lite tankar på hur fan ska man få soc,beroendecenter o fatta,jag fick atarax allergimedecin på beroendecenter,hallå jag har ätit benzo 26 år knarkat sen jag jag va 12 uppåt o sen neråt,dom måste skoja allergimedecin,eller har jag bränt mina broar det hopplösa fall som inte finns,,ska det va så jävla svårt att ge mig 15mg stesolid o nåt mot värk,är detta bättre,,,antingen sitter man till slut igen eller så dör man,jag har haft min prop i huvet av droger jag är varnad att inte fortsätta,,men nu är jag inte så stark utan planet går sen får man se vart man landar,,nej nu jobbar dom att få in alla under25 på subb,rävgift sen ska dom tas ifrån det oxå,,soc tänker jag skita fullkomligt i o när dom behagar ha ett möte med mig tänker jag inte va me dom kan inte ge mig nån hjälp allafall,,,min minsta doter förlovar sig 3 mars snart flyttar hon,o nån stans har jag bestämt mig.tänker även på dig mia,,,fan jag fattar dina nojjer för din son,men jag tror att han kommer framåt han har intr,det vet jag,han ser framåt,mitt halva liv har gått o en hel del kropsliga men efter skiten då är man ju snart i mål fast på ett annat håll...när jag mår så här vill jag lägga mig ett rum ta så pass mycke metta att jag slipper värk o kämpa mer,bara få somna sen får resten lösa sig för det gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar