21 feb. 2009

återfall

fan den vita skiten vann över mig till slut,,jag har ju fått så mycke vätska i kroppen av mettat så jag kunde inte gå,kommer fram till att tjacket,ja jag byter drog så blir jag frisk,trot eller ej men vattnet försvann o jag börjar kunna gå,,men igår kände jag snälla stoppa mig nu jag kan inte själv,,,men vi bor ju i denna stad, man mår dåligt efter tider o jag behövde hjäl 15,50 går inte,ajabaja.hasse ringer beroendecenter men där finns inte nån som jobbar som besluta över platserna fy fan för denna jävla vård ge mig ett tidschema,jag tänker inte ha med soc o göra mer,jag har inga småbarn,får jag ingen läkarhjälp eller förklaring varför jag inte kan gå då tänker jag självmedecinera,känner inget hopp heller barn som knarkar ångest,,ändå är jag den som ger allt av mig själv när jag e drogfri,men det känns inte värt något längre,,,,man har tappa allt,jag har nu legat haft ångest 2 år i sträck nu kan dom dra åt helvete,jag hitta min lösning i vitt,,,,bara för att det är nej med mitt namn til en läkare,hur fan kan beroendecenter bara säga finns ingen som bestämmer om platserna,det är ju så här drick ett par öl åk dit säg att du druckit 1 vecka du kommer in direkt.men kommer vi narkomaner in o vill ha hjälp med ett stopp eller kanske inte kan sluta själva nej vi är inte välkommna vi ska ha en lång planering från soc,för dom tror inte att vi klarar av det efter avgiftningen,hur i helvete kan det va samma fyllon varje månad jo för dom drar till pension super 2 veckor o sen in igen o beroendecenter kan lika gärna säga att vi sitter inte o skakar utan oftast lite gapiga o säger det vi tycker,en alkis som kommer upp får medecin så han sover skakar av sig denna ångesten sen ut igen,,,,jag önska på nåt sätt man kunde få sitta med dom eller göran lövsted o be om en förklaring skillnaden på oss,,ska vi narkomaner dö eller tappa racket helt...jag tar min tilltro till soc o slänger bland skiten jag har i min ryggsäck,sen mår ni dåligt tänk på klockan,,,,,i denna stad...kram

2 kommentarer:

Mia sa...

Hej. Fy vad jobbigt. Försök kämpa på. Vet att dina barn ändå älskar dig på samma sätt som du älskar dom.
Hur vården fungerar behöver komma upp till ytan o belysas.
Du är värd ett bra liv.
Tänker på dig.
Kram Mia

Mia sa...

Hej. Fy vad jobbigt du har det. Försök kämpa på ! Vet att dina barn älskar dig o du dina barn.
Hur vården fungerar, eller rättare sagt inte fungerar. Det behöver komma upp till ytan o belysas.
Du är värd ett bra liv, ett gott liv.
Tänker på dig.
Kram Mia

Skicka en kommentar