18 feb. 2009

kallt o mörkt

gode gud fick ett sms från min dotter om hur mycket hon älskade mig,,,mina ben är så svullnad kan inte gå fattar inget.sen ringde hasse vi får vår tjejgrupp den 4 mars då ska vi ha lite idéer,,jag ragg ar lite av mina vänner o det vad ok.sen har jag hjälpt 2 ungdomar idag,jag gjorde en anmälan till soc dom röker hasch fast dom ska ha bebis snart,jag dök på Hasse o ska fråga om han vill ta killen,vet inte om Hasse blev sur jag råkade säga att vissa saker vi tjejer har gjort är lättare att ta med en kvinna en kille kan inte förstå men jag mena inget illa mot honom utan det va en fråga en tjej som sa att det blir svårt om det bara är en kille,jag bryr mig inte jag kan tala om allt,o hasse är ju så långhårig så vi får leka han e kvinna om vi inte nu törs ta up vissa saker,,ler skoja nu hasse skäll inte på mig imorgon,men frågan va inget mot dig,dom problem många av oss tjejer har blivit utsatta för är jobbiga att ta upp,nu känns det fel o komma med ideer om det ska tolkas som att det inte duger,ja jag ska va me mina problem tar jag men vem som helst för jag tänker det är mtt liv o jag vill spy ut mig skiten,men alla tänker inte så... är det bråk på gården 2 st bråkar en kvinna o en man,hunden ligger o morrar,,,känns lite tungt jag lägger mycket tid på att hjälpa desa ungdomar rätt,men det kanske är dax att lägga lite energi utanför sig själv,,god natt,tänker på dig mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack min vän ! Tänker på dig också. Mitt i allt skit så vet man att ens barn älskar en, och de vet detsamma. Men det känns ändå skönt att höra det. Tänker på ditt sms.
Vi hör av oss.
Kramar till dig. / Mia

Skicka en kommentar