16 feb. 2009

tårar

fan jag tror jag blir tokig min dotter ringde hennes självmordstankar är tillbaka,,,snälla gode gud ta inte henne ifrån mig oxå,,dette jävla knark hon vill känna värmen från alla jävla neråtgrejer,precis som hennes bror som dog i skiten fan ser ingen på detta jävla ställe hon är på att hon lallar runt snart drar hon,,,,idag har jag nog gråtit hela jävla dagen av rädsla,det går runt i huvet,hon va så sjuk så hon drog ut venen med en hulling på, åt venen drack blodet med knark i för att få i sig skiten,,,då är man desperat av att få komma hem i värmen,då kommer tanken att lyckas hon med vad hon vill då ger jag upp, men det kan jag inte säger alla du har 2 kvar,visst ja det visste jag inte heller jag har ju en till som går på neråtgrejer,ska jag vänta in hans tidigare död oxå eller,min 4 tjej lever helt hatisk nu mot droger o sviker jag henne vill inte hon leva har hon sagt,hon har testat men hon hitta inte hem,,fy fan säger jag ibland vet jag inte om det vore bäst att ta en fix själv o slippa allt JAG VILL INTE MER,ORKAR INTE MER SNART..jag tror dom flesta skulle supa sig genom detta helvete men då kommer soc ajajbaja dig låser vi in....ja du hur fan skulle man kunna göra om samhället,det vore ju bra om fler våga berätta hur det inte fungerar på ubb texistället för att dra upp det som fungerar,,om inte vissa svin som satt där uppe o hata vissa av oss,o jag menar hatar oss,vi kanske vart gapiga inte gjort exakt det dom sagt,,vi är faktiskt stoppade inte många tror att missbruksenheten kan stoppa en eller flera men i denna kommun kan dom det o jag är så jävla glad att hasse min terap,sett mitt fall han fattar ingenting vi kan inte komma in nån stans när dom hör mitt namn,han kom hit idag gulligt,han ringde just i mitt gråtsm o svängde in,tack till dig,,sen måste ju fan soc se tidigare att nåt är fel min doter bodde 1 år på tjejboendet o rökte hasch,o tyngre droger men hon va såå duktig så inte ett pissprov på 1 år,men jag är 46 jag tror jag har fått lämna prover sen dom tog mig på lvu 12,13 år sen vissa år har jag fått sköta mig själv,tack staten,jag bugar även för att ni räddat mitt liv på 5 lvm en halv milijon med att gå nlåst på säkerhetsavdelning4 på runna tackar,speglar i taket va det första gången sen 2 vakter fast staketet är 4 meter o jag 1,65.men en sån atlet som jag kan ju ta sats,nej jag är från stan jag kunde få droger inkastat men då visste dom inte att vi drack svampte som växte vilt på gården hahaha,nu känns allt bättre,,,tänk förr då gick vi som knarka på uppåt,man såg ner på jonkare,nu börjar 14 åringar med neråt heroinet,men hallå,nu kom jag ju på man kan till o med kissa pos på ubb utan att va heroinist o få subb,bara du är pos,finns dom som tar 2 cit sen kissar sen får subb dom kan göra lite pengar till dom som kryper, men inte får hjälp,fler missbrukre som fattar hur man mår tex på beroendecenter som har vart drogfria sen kunde jobba där,dom skulle fatta att man inte kan ta bort 5 mg stesolid varannan dag,på soc är det bara en sorg,,hur många unga bor inte i trapper,jag vet fler eller ineboende men det kostar droger o få låna en soffa då ska man drifta till det,min son fick inte matpengar han hade missat en tid men när soc gör det nog fan har dom mat på bordet fast då åt inte min son i nåt ombonat kök han åt det lilla han åt i en trapp,han vill inte visa mig att han knarkar för då tror han jag blir sugen,,fan jag vill bara ta honom hit,nu har ju soc en lgh åt honom o han knarkar lite finare i veckorna sen kör vi dubbelrace på helgerna.fick jag välja detta låter helt sjukt men hellre amfetamin,man dör inte,,nojjar lite men det brukar växa bort sen sova o äta fast oron är ju lika stor men inte för döden..fast nu kan du bli huggen för en 100 lapp i skuld så vem går säkert en kompis ringde nu robbad av 3 utl,killar i vårt gulliga område mitt på dagen...nu ringer min låtsas dotter jag ska ju bli låtsas mormor o låtsasfarmor dom e utslängda men jag har min dörr öppen för många ungdommar eller vuxna va fan kallas det om man e 24hahaha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla kära du ! Vilket helvete. Kan förstå en del av det du känner. NEJ Ubb, soc mfl det funkar fan inte som det borde. Den känslan vet jag, den förstår jag dig helt i. Att ha mist ett älskat barn idroger, nä det kan jag inte förställa mig. Däremot förstår jag din rädsla o förtvivlan för din dotter.
Precis så känner jag för min son. Rädsla, maktlöshet, oro, och en djävla massa sorg.
Kan vi stötta varandra i detta helvete?
Du vet var du kan nå mig om du vill prata.
Kramar om dig. Kram Mia

svartängel sa...

Att se barn fara illa är skitjobbigt. Man känner sig så maktlös och rädd.
När drogerna vinner över livet och barnen dör ifrån en, känns de som om hjärtat slits ur kroppen och man påminns om hur lätt de är att bara lämna den här världen.
För drygt ett år sedan hittades mina barns halvbror, min styvson i sin säng död, av en överdos heroin när han var tvångintagen på ett behandlingshem. Den värsta dagen i mitt liv...Jag önskar ingen annan att uppleva samma helvete...
Hoppas att du en dag ska finna ro och frid, känna lycka över allt bra du gjort. Många jättekramar till dig...

Skicka en kommentar