16 mars 2009

nattis

nu är kvällen här,skulle skriva mig som följare av en sida men jag blev följare av min egen sida haha lite ego...helt kaos i huvet fatar inte detta med blogg men det komer..har tagit 15 min promenad idag för att komma igång men sen högg min hund grannens hund så jag klumpa mig fram så nu har jag ont i fötterna när jag fick loss min hund,kosta oss en del,fan allt på en gång.känner av benzo ser prickar eller silverfiskar som jag kallar det sen har jag inget minne eller mindre allafall,,yr som sjutton o rädd..hur ska allt bli o hur länge ska man va yrslig inte kul dunkande huvudvärk fast jag nu kan ta en treo med en alvedon..men jag har sagt nej 2 gånger idag vilket är bra för att va mig,,nu ska jag sova har lite ont i halsen sen ska vi ju ha möte 11 i morgon,jag håller mina tummar o hoppas att soc kan förstå att det blev som det nu blev,har lite ångest att jag inte visa dom istället 4 dagar till,men att gå med ständig värk kan få mig att ta fel eller för snabbt beslut..god natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar