18 mars 2009

kallt o mörkt

god morron,,vilken natt..kallsvettas o fryser om vartannat..men jag har sån tandvärk blir tokig o sån skräck för tandläkaren att jag tog värktabletter jag inte ska men orkar inte har gått 9 dagar med värk som gått ända ut i hjärnan..även om jag e narkoman måste jag ha rätt att va smärtfri,sen får jag ju inte vanliga smärttabletter som en vanlig människa får utan får ta lite starkare fast det kanske inte alls behövs.skulle få svar i går ang vårdlaget men det känns som jag blir lovad ett samtal sen skiter det sig,bara jag håller mina tider blir allt bra,sen vore det ju bra om jag fick mina tider o svar..man såg på beroendecenter att nu byts en generation många yngre o tyngre droger o psykoser,det blir lite tungt att blandas med dom med psykos när man ska avgiftas,sen är det ju inte drogfritt,,man behöver ju inte va me men då gäller det att stanna på rummet det triggar igång en massa..jag ska få gå till en psykolog så jag kan bearbeta tomas död,,,har tankar om att han vill att jag ska komma upp o då spinner det igång i hjärnan,,alla säger tänk på dom barn som lever,det gör jag självklart men i min hjärna är tompa ensam,varför kan ingen fatta hur jag tänker..igår o idag ska jag ta 5 mg på morgonen o en på kvällen får se om det går...i min fantasi skulle jag vilja va ren o må bra inte tänka fel,,o ge ungdomarna min erfarenhet,har ju en ryggsäck att plocka ur,sen lever vi tjejer på ett helt annat sätt i missbruk,,vi utnyttjas både psykiskt o fysiskt,,sexuella övergrepp som blir vardagsmat,,fy f-n allt som hänt,,,nu ska jag ta 2 fulkornsmackor o ett glas juice då mår magen bra sa doktor eddy haha lät lite skoj.han har faktiskt fått empati eller kunskap om missbruk tack gode gud att det inte är göran som jobbar på avdelningen som gud glömde.hej då skriver nog av mig hur dagen gått,,för tänk vad alla beslut kan ändras på en kvart//gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar