21 mars 2009

kallt o mörkt

hej,nu har en dag till gått,,sandra e hemma,jättekul,glad o pigg..själv är jag yr o lite stressad men tro det eller ej inte ett piller,sen prata jag med en f,d drog terapeft jag haft o hon fick mig att fundera lite i andra banor.Jag vet att jag har mycke rädsla i mig som blir ilska av hon sa att jag är så medveten om mina problem så egentligen vet jag vad som ska göras,men jag gör inte rätt saker det vet jag oxå...är så rädd för allt jag känner i kroppen nu,tror jag har alla möjliga fel,kanske rädd för att va frisk,vet inte hur man kan va det men hon sa så,kanske nåt jag får fundera på,på måndag ger hon mig 1 timme o det ska bli kul,eller behövligt,har hänt en hel del sen jag träfade henne...har fåt influensa liknande krämpor detta jävla opiater,2 månader va jag dålig sist på metta..tel har gått varmt men jag har inte svarat,ingen ringer ju för att fråga nåt vettigt då finns ingen anledning att svara....god natt trött o ser dubbelt ska flyta in i en dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar