21 mars 2009

kallt o mörkt

tänk att jag sover utan att behöva känna ångest,lägger mig tidigt eller det gör jag ju inte men jämför man förr då jag bytte dygn,upp vid 7 eller 8 idag fast drog mig tråkig lördag han meckar hela dagen men det är ju för att vi ska kunna åka nånstan,sen säger jag att det inte finns nåt o göra,finns en hel lgh att städa.prata med en kvinna som haft mig på behandlingshem hon fick mig att öppna fler dörrar i huvudet,kanske inte ska ha mina 15 mg som jag snöat fast på, till vilken nytta egentligen från 120 mg till 15,jag ska kämpa mig genom denna dagen med vad som än händer ska jag allafal inte ta nån metta sen ska jag ta tvätten det är mina beslut.jag ska tänka på vad jag förlorar med att använda skiten,jag får ett lvm det vet jag har det över mig,bra egentligen.mina barn ser ytterligare att det gick inte att lita på mig,,att mitt vatten försvinner sakta men säkert,sen ska jag jobba med att inte va så hämndlysten det är ett stort problem för mig,jag vet ju allt om mig själv så långt men jag får gnida in mina ord på min blogg,det är därför jag gjorde denna blogg..min dotter har en ledig helg osover hemma hon sover nu fast kl e mycket men hon säger att hon sover aldrig så lugnt som hemma,mitt troll älskar er mina barn...alla säger samma sak vi vill ha tillbax vår gamla mamma dom tänker tillbaka på en liten kort period jag va ren o skötte hem o va ute o kunde göra saker
skriver ikväll om jag klarat denna dag...klart jag gör benzot känns onödigt att ta det är nog bara inbillning att jag blir lugn av en 5a....ha en bra dag....varje dag börjar med mya möjligheter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar