22 mars 2009


hej denna natt har inte vart bra,har legat o funder varför et gick snett på min dotters ledighet,fast jag kan ju fatta sitta skyddad sen ut direkt till verklighteten,men det e ju här man ska leva..jag ska inte se det som ett misslyckande ibland eller hur många gånger har jag inte gjort helt fel o då först kännt at det va skönare att va ren,jag fick ju en anledning att ta en lugnande tyckte jag,dålig ursäkt,fast jag är inte mer än människa gör mina mistag,tydligen..jag ska tvätta idag min 18 åring ska ju till sin kille o då får jag det som uppgift 12 timmar innan det o det ska va rent god natt,haha kan inte mer än le.snart bor inte hon hemma så jag passar på att få pyssla om henne,ska få fräffa en idol till mig vid 17 imorgon,,eller en rak människa som jag har som förebild låter kanske bättre,som gått före mig o det kommer ge mig en hel del det vet jag.idag ska jag göra en sak jag inte brukR GÖRA jag ska lyssna på andra,,om det är nåt vettigt alltså,o göra tvärs emot hela dagen,haha beror på vad det gäller detta kan ju sluta hur som helst.ska till läkare för mitt vatten det varar från ena tån känns inte bra,,får gå på huvet ett tag,nu ska jaG tvätta en till msk o hänga en,kul detta med kläder....

1 kommentar:

Anonym sa...

du är min bästa vän från du vet vem

Skicka en kommentar