24 mars 2009

hej o go midag har suttit här sen 6 morse oh är så trött på alla jävla runkgubbar eller vad man ska kalla dom,,har du cam kan du visa lite hud,,fan man kanske gått igenom värre saker ändet men mig retar det upp.somna 4 o upp vid 6 dammsög zita ska löpa så nu har vi heltäckningsmatta,5 mg st, o en metta,har ja tagit bra men ändå inte,prata men en som gått före mig o hon rörde om i kastrullen oedentligen.lyfte upp ångesten till ytan,nu ska jag börja ha 1 bild var dag o ett ordspråk eler litet citat,,dom timarna jag sover är det bara otäcka drömmar,droger o barnen är små jag är jagad,fy fan så jag får somna till en rysae det ända jag tycker e spännande-eller beck,,oh persbrandt..han är ju så fin att drömma med sen om man nu vill det så klart. just nu skulle jag vilja va 5 år o nån best.åt mig detta o eta sks du göra,larvigt men dp slapp jag ta et besut det känndes så rätt i morse när jag damsög men inte nu
citat......VAR DIG SJÄLV,,,ALLA ANDRA ÄR REDAN UPPTAGNA........................

1 kommentar:

svartängel sa...

Skit i alla äckliga runkgubbar:-) Dom är ändå bara trista och läskiga vetja...

Hoppas att du snart slipper alla mardrömmarna och börjar må lite bättre. Visst är de jobbigt när man inte kan sova ordentligt på nätterna utan måste plågas av de förflutna i form av otäcka drömmar!!!

Jag skulle också ibland vilja vara typ fem år och slippa ta massa beslut, bara kunna lita på andra och att dom tänker på ens bästa, men det är ju inte så lätt att släppa taget och kontrollen....

Hoppas du får en bra helg...kram
tänker på dig

Skicka en kommentar