13 apr. 2009

det är så kallt o mörkt

japp då har påsken gott o är slut ,skönt..jag åkte från beroendecenter,sluta med urinprov varje dag för det måste ju va som plocka upp droger o sålde,självklart..varför ska jag behöva krypa för den minsta lugnande dos stess som man sätter in på tonåringar t.o.m,nej krypandet är slut o jag ska kämpa på som en vän till mig gjort,,heder till honom,han vet vem han är,vill mycke kommer klara sig.Är glad ska på min första tjejgrupp ikväll jippi intressant tänkte sola före eller efter då har jag tvingat mig till 2 saker utanför lgh,,,,vakna 6 pigg som en tupp men klarar inte att rasta zita rycker hon till känner jag mig ostadig,,idag blir det en bra dag det vet jag,,,ohh min hasse arvidsson kom med påskgodis till 20 personer,hur många tänker så,jag känner en det är han,nu vart det att jag skrev min hasse för min terapeft stavar jag fel till har nån påpekat å då skriver vi alltså så här nu..kommer skriva ikvvväll eller på dagen för nu blir datan mitt bollplank medans jag kämpar mot värmen jag skule vilja känna.fan nu kom jag på tänk om jag inte kommer iväg jo det ser micke till,jag litar på honom,min älskling i vått o torrt,,,,ikväll ska jag skriva av mig lite känslor ang avd jag vart på eller dagiset kan vi säga,,,,,,,till dig min nyfunna vän jag tror på en vändning i din familj till det positiva ibland måste ju nåt ske drastiskt eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar