10 feb. 2009

ska vi straffa oss sjuka eller är det bara ett påhitt

jaha då har man lyckats tappa en dag till sköönt,nej skoja jag tycker det är hemskskt när 1 dag är borta,,vi går i allvarliga tankar på att vi måste sälja zita,världens finaste schäfer men jag har inte den orken att hålla henne med fast hand o ge henne det hon behver,,gick upp vid 5 i morse knepigt påtänd,pigg ucsh,men ni vet det kryper i kroppen man vill göra nåt men man kan inte väcka hela huset,under mina snart 30 år i missbruk är det inte många som orkat med mig med du hasse,du kanske har förmågan som micke har stanna upp själv o bara finnas,du e en männsika vi måsye ha fler av,ungd,o även äldre ska inte behöva dö för att det heter att det finns ubb vi kommer ju för f-n inte in där,om en som missbrukat klarar sig 2 månader då kan han ju få slängt i ansiktet att det är nog ingen rätt lösning med teamet, för dig du klarar ju detta galant,,mig ser ubb väl som bölden i arslet på en ko,dom gör mötetn med mig som dom sen skickar såna som int får ta beslut,det är bra göran,detta ras jag haft kan jag lova dig att jag skulle försvunnit om inte dom andra runt mig fanns,vad har du för makt att stoppa folk på med,som finns o som du vet att du ger nån annan men kommer till kleti,denna morron har jag funderat mycke hur kan det få heta at vi har en sån bra öpenvård,ok för dom få det fungerar,o det är dom väl unt,fast vi är så många fler..blir full i skratt ser lite på beroendecenter du som känner nån som har missbruksproblem ring nu det går att rädda,,,hur man kan ju inte få en tid det kan gälla nu inte den 3 maj 2009..kanske lite snurigt men så känns det,antingen heter jag fel eller gjorde han fel som gav min son 16 olika medeciner innan han dog,vill han inte se mig för det,jag vet att jag ska ha fram saningen,han har sagt att jag inte behöver med så alltså vet han mer om mig än jag själv.....funderar även på detta med brukarråd vem e det till för oss missbrukare, eller en förlängd arm så vi ka få nåt sagt, vi vill bli hörda det är ju vi som går med halva kroppen fungerande,vad är det som e så farligt med en låg dos benzo när alla vet att vi får tag i det men det blir högre doser o man får ringa brott på sig..sen säger man att detta klasas som en sjukdom dur kan man då bli utkastad från tex ubb o straffad för att amn e sjuk,uj uj uj fråforna går runt,o vettiga svar kan jag inte få.mina barn mår bra vilket gör att jag strålar just nu o då tänker jag mycke på alla frågor jag har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar