2 jan. 2009

tidig morron

fan i nat har jag bara tänkt på hur det kunde bli så här med min dotter minns helt plötlsligt det boeendet hon bodde på som prompt skulle ha henne att gå igenom thomas död.innan hade hon inte såna här tankar om döden.det är inte för att skyla över nåt jag vet att jag gjort minA barn illa,men varför dra upp allt gammalt.lika svårt som at köra bil med backspegeln,om man bara har ett samtal om såna grejer prick 1 timme i veckan sen ska hon fungera.har även tänkt på hur jag levt sen jaag kom ut från anstalt,jag har ju för fan låst in mig hemma utan at fungera som en människa,umgås ine mer med folk än i vissa samanhang som drar mig längre ner i skiten..har 50 flu vet att det inte räcker 4 dagar får fan panik..har mer o mer stunder av tankar att gå ut o tända på glömma må bå bra få va nån igen..ska livet va så här varför finns man,man vaknar drogar ner sig sover,äter inte rör inte på sig.ska jag göra nåt blir det lite upp så jag kan fungera sen sänker jag mig igen..jag börjar tröttna.då komer tankarna på vad min dotter sagt finns inte du stannar jag inte heller kvar på denna planet,det finns ju trots alt ett bättre ställe där smärta inte finns,där droger inte gör att man kan må bra,jaha så ser det ut o så är det,man får låtsas fungera men man är helt slut.jag kan bara va drogfri inlåst kan man inte heller säga låter sjukt,jag orkar inte kämpa snart det vet jag o då får det gå som det går..mycke skit men så är min vardag o verklighet..

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Det finns ingen väg till drogfrihet.
Drogfrihet är vägen.



Hasse Arvidsson

Du är värd all kärlek och respekt för den kamp du för.
Hoppas vi snart kan ses igen.

Skicka en kommentar