2 jan. 2009

varför

hela dagen har jag vandrat från sängen till sofan med en puls som en elitidrottsman som springer maraton,livrädd när det slår,in i skåpet vad kan jag ta ahh mina hjärttabletter helt sjukt drar jag i mig inderal 3 dubbeldos vilket alltså gör att hjärtan knappt slår,,,den dagen jag behöver läggas in kommer närmare,drog kniv idag,micke skulle ringa efter hjälp jag blir sjuk i hela jävla huvet...sen sitter man sms tills det löser sig för denna dag.varför kan man inte få vanlig jävla hjälp så man slipper detta jojande.....får även väldigt hatiska tankar mot dom som är nära mig vilket känns hemskt efteråt,jag har ju trots allt gjort saker så jag gjort sökningen,,jag är livrädd allafall vet att många genomlider detta men få som gör andra så pass illa som jag trots allt gör.kikar på andras bloggar dom skriver ju lite roligt om vad dom gör men jag gör ju inget som jag kan beräta mer än kaoset i huvet,det är ju dessa utfall som till slut blir farliga för mig själv o andra som gjort mina lvm,,jag bara väntar in rätt dag får det jag ska ha sen går det 1 månad igen..min dotter trivs som fosken i vattnet kom inte hem i helgen o det va ju lika bra,hon kan gå i affärer nu o tycker livet är ok..något är ju pos i allafall,,so long.

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Mår bättre - men inte helt bra.
Om du inte är rädd att bli smittad så kommer jag förbi i morgon em.

Mvh Hasse A

Skicka en kommentar