31 dec. 2008

HEJ IGEN

nu har jag legat o bara deppat,,,fattar inte nu har jag inte ens läst mejl eller kollat min inkorg på olika sidor.när dom här helgerna kommer känns det mer hur ett barn fattas när vi träffas allihopa,sen känns det ena dagen som jag är sjuk nästa som jag börjar bli bra,snorig ont i huvet med lite feber sen abstinent på det.men idag är det nyår,rätt skönt här har vi bara en stor pommac så har det alltid varit ingen fylla på nyår..idag förlovar vi oss men min ring va fel mått på meen mickes va perfekt.sandra valde att inte komma hem i nyår starkt gjort så vi bestämde att hon kommer hem till helgen istället...jag är så jävla rädd att bli utan medecin innan nästa vecka då går jag ut o tar vad som helst pallar inet känns det som,önska jag kunde gå med micke ut i skogen han går ju ca 1 mil om dagen o finner sitt lugn där,men hur ska man bli sån,jag är ju inte sån,fan känns som jag e 2 personer ,haha nu kom jag på en test månsson gjort på mig då va jag 9 personligheter när jag droga 13 är psykopat,,snacka om att man blir trött tänkte jag när jag ska hålla reda på kerstin britta ulla o allt va jag heter då,,,nu är det 1.5 timmar tills alla grannar smäller,det är tabu för min del för vi har djur o även om mina tål det så finns det djur man får droga ner i dag,sen tänker jag på alla familjebråk,men jag vet att mina slipper det,nu önskar jag mig själv o just dig et gott nytt år,,see you later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar