25 dec. 2008

en ångest natt.....

la mig vid 2 satt o prata med en tjej som har en kille som röker hasch o hon e 18 år blir vräkt,hon e drogfri men jag sa helt ärlig att han har nog inte rökt klart då skulle han inte välja bort dig o babyn i magen för ett par holkar i veckan,,,jag kände hur det knöt sif han jag har pojkarna med valde tjacket före mig när pojkarna föddes fan vilken hemsk känsla.Fast jag va inte ett dugg bättre valde knarket med hull o hår..jobbigt när alla såna här tankar kommer upp om droger o vilka jäkla vaal man gjort,o nu är livet snart klart,fan jag blir så rädd igen,fick dra 5 flu,,men blev inte lugn allafall...fans helvete jag har gjort min kropp restinstent mot allt inget tar bort ångest längre,,bolar med tanken om jag ska rena mig snart men tycker det är som en repris var 4 månad,självförvållat men läkarna vill inte lyssna o fatta att jag behöver lite för att orka gå vidare,,kommer in i kväll igen har sovit 1 timme ser dubbelt...god fortsättning..

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Saknar din blogg.
Hasse A

Skicka en kommentar