24 dec. 2008

julafton klar

så nu är det kväll,den bästa julen hittills enligt barnen,,,,paketen blev sena nått vid 17,jag hatar att vänta lika ivrig jag..Stefan kom i morse kul,han åt här o gjorde rent hela datan o snacka lite allmänt,allanöjda,Sören kom världens finast blombukett fick jag av honom bara lösa blommor
tänk att man blir helt slut efter en sådan här dag,det är ju bara en vanlig dag,fast mer mat,,men jag måste ner i vikt så jag tog 4 skedar Jansson inget godis..gick fån upp 30 kg när jag satt o jag går inte ner,,min son sa att jag har inga benmuskler,,kul o höra men jag vet ju att det är så..jag har sprängande huvudvärk men hittar inte treon fattar inte vart jag gömt dom...tycker så synd om mamma o alla andra som sitter ensamma,men hon har alltid firat jul här men är för gammal nu,Micke vad där med julklapp o blommor igår,,krister hade vart där Gunnel har träffat Bertil,papp as bästa jaktkompis,så nu knullar hon Bertil i papp as säng fy fån knappt 1 år sen.....kunde jag skulle jag skriva till henne, men då anmäler hon mig ang att jag sa att hennes dotters son satt med min son,när hon sa att jag kunde skylla mig själv att Tomas är död då brast det för mig,hahaha men om jag gav henne en julblomma skulle jag inte anmälas,jäv la hora jag är anmäld 100 gånger,gör det så kommer sanningen fram om ditt barnbarn.......men är man så billig att en blomma hjälper har jag lust o ringa Bertils fru o berätta,,fån inte bra jag känner att jag har mycket hat i mig pga den kärringen,skulle vilja vad sams med krister funderar på att mejla honom o bara fråga om vi inte kan bli sams blod är ju tjockare än vatten.....vi får se,nu ska jag bara vad o slappa lite..god fortsättning på dig o dig o dig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar