23 dec. 2008

45 min till julafton,,,,

bägge tjejerna lägger sig tidigt,Sandra o jag sitter uppe ett tag pratar om varför hon inte känner för nåt,jag blir ledsen skulle vilja hålla henne hårt intill mig aldrig släppa henne skydda henne från denna världen,men jag kan inget göra,jag tror inte man ska hålla på o försöka ta sitt liv kan slå tillbaka på nåt annat,o livet går så snaskigt fort.jag vill mina barn ska få uppleva kärleken från en älskade o få små knottar jag får hjälpa till med o va den mormor eller farmor jag o dom tyvärr aldrig haft,skrev till hennes beh hem o bad om lite hjälp av en som jag har haft för,ett samtal o hon ställer ordning lite tankar o kan ge mig styrka det vet jag lite gap o tårar sen tänker jag rätt igen.imorgon kommer min stora son o bara hämtar paket sen drar han till sin nya lilla familj plastpappa till en 2åring,kul,men ändå inte.kvällen skulle va uppsittarkväll men alla är trötta o skit på bingo men vi spela bort 100kr,köpte lotter för 200 Sandra vann 100,,grattis Sandra.god natt snart jul,,,sen är dessa helger över ,Micke vad hos mamma jag måste ta mig upp dit,min bror är vist arg på Gunnel hon tog min fars bästa kompis så fort pappa hade gått till andra sidan,kärringen kunde inte vänta,,sen ska hon kalla mig hora,,hallå vet hon inte vad hora e..kram på er tack för er som skriver ett par rader,,gör väldigt mycket man finns helt plötsligt.....

2 kommentarer:

Hasse Arvidsson sa...

Hej.
Jag önskar dig och din familj en riktigt skön jul tillsammans.

Stor varm tomtekram till er alla.

Hasse Arvidsson

Hasse Arvidsson sa...

God jul.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/kult/comedytv/article4008875.ab

Önskar Hasse A

Skicka en kommentar