23 dec. 2008

tisdag morron

ja,jag som skulle ringt läkare men tji känner mig till besvär men jag har så ont i benen så jag vet inte vart jag ska vägen,även vid stillhet,stod något om artros allt stämde,,,tar ca 1 timme för mig att koma igång..jippo snart kommer min dotter hem på 2 dagars perm,lite panik bara att det kommer bli lite långtråkigt för henne,,nu är ju hon van vid ett serverat bord var o en sköter sitt,,här är det lite annan struktur Micke o jag tjafsar först om vem som ska göra maten han vill göra maten men det låter ju lite värre när det blir jag som ber om hans janssonsfrestelse världens godaste,har köpt 4 uppesitt ar lotter tycker det är för mycket musik o lite tid att spela annars kan man ju rätta på datan.min mamma bor på vårdhem,hon har alltid firat med oss men nu går inte det hennes cellgifter gör henne slut,ska be micke köpa en blomma o en chokladask o allafall säga god jul från oss alla,,jag är fortfarande svullen kan inte gå barfota....hoppas min son kommer im 26 år har oxe sitt missbruk,o spel i vanliga världen,,,men vill ju så gärna att vi käkaar ihop delar paket sen ser man inte tjejerna på ett tag det vet jag,,har aldrig köpt så mycket o dyra paket fattar egentligen inte varför,,mobiltel,o digitalkameror,o smycken,kläder magi böcker,,faktiskt så jag skäms men det är väl en slags tröst för alla andra jular jag knarkat upp mycket av pengarna nu e det inte så o det finns det ju lite mer..inatt har jag drömt om otrohet ojojoj höll på att bli tokig när jag vakna,kändes så sant,tänk om det är det gick upp o analysera lite,,ja kan ju vad så men varför ska vi då förlova oss på nyår,aha tänkte jag han vill ha guld gud så sjuk jag e just nu,,hörs ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar