13 jan. 2009

lite positiv energi

god moron,,jag kan inte sova men jag känner att det strömmmar av pos,energier i lgh gud va skönt.hade mycke rökelse i tända ljus igår sen bad jag at låt det vända nu.SAT O TITTA PÅ ET ANSTÄNDIGT LIV,fan tänk va slitna dom va vid 28 aksnke trots allt e lvm som gör att vissa hinner få varva ner ett tag o tänka till,idag är elin kär upp till öronen,,tystnad det är hemligt,en skötsam kille det är huvudsaken så där kanske den pos energin kommer..kl 12 ska sitta ihop alla 3 o dricka hennes jättegoda kaffe med choklad grädde o socker i.Tänk om jag inte fått mina barn va hade jag gjort då troligen legat et par meter under jorden,men nu vart min lott högvinst på,,jag ska lägga mig till 9 sällan jag kan planera så annars däckar jag men inte nu..börjar svälla nu får pasa på att duscha sen är det badankan som gäller,ler.komer in i kväll här ändras allt fort pga att vi är en levande familj,,ordspråk...DET ÄR MYCKE MAN INTE BEHÖVER GÖRA..men gud va rätt jag behöver inte göra kafe det gör hon,jag behöver inte sitta o le det sköter hon,men jag ska ta et beslut ang 3 tatt,jag ska ha 4 katt tassar,,,2 babyhänder men mina barns initialer,sen en häftig tiger,han e duktig o skriver jättefint so long så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar