13 jan. 2009

dagen i dag som började bra men sluta skit,men,men

Micke har fortfarande ont som sjutton i tanden o ändå jobbar sträng kille,fick besök idag av en kille som Elin e på g med,trevlig som sjutton inga droger inget skit,jobbar o sköter sig,,ryckte upp mig idag tog mod till mig drog iväg till tatuerar hade tid 17. 18.15 säger han att han fått ryggskott men båda vi som satt där hörde hans samtal som gick ut på nåt helt annat,vi sa att det gör inget o gick men i trapp en hörde vi han prata högt igen o vi hade rätt det tog 15 min så kom en liten blond sak o skulle få stake,det hade han redan innan vi gick fy fän vilken reklamen oj har fått filmen en man o 4 fruar den ska jag somna till..vattnet stiger men jag säljer skiten jag tänker må dåligt nu,nån gång vänder det väl på mig oxå

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Bra att du börjat skriva igen.
Har saknat dina tankar och ord,
Kram Hasse A

Skicka en kommentar