15 jan. 2009

har tagit ett beslut jag måste pränta ner o ta fram o titta på ibland.

nu har jag tagit beslut ända in i hjärtat,,slut med opiater,helt o hållet.fötterna är som klot även om jag håller upp vissa dgar så sliter det på kroppen så nu mitt folk lär jag bli liggande ett par dagar med värk o div fel i kroppen,så antingen pallar jag inte att skriva nåt eller så spyr jag ur mig allt vem vet.satt o prata med en kille förut han tyckte det va sjukt att jag sa 80 mg per dag för att kunna duscha,nej det får va nu inte en metta till i denna lgh,sen om det inte går då läger jag in mig,fan när vattnet försvinner sköönt,jag vet att det gick på häktet oxå o det va benzo oxå men det har jag ju kvar så nu går det lättare tror jag, kan redan nu känna det jag har att vänta med smärtan i kroppen,en mage som inte vill eller kan behålla nåt,,men jag använder mycke energi genom mina stenar o idag har jag fått energi av någon o jag tror själv att min döde son har gett mig vägskälet att det är dax nu med ett val,jag bär stenarna nu ska inget gå fel ett knepigt lugn,känner mig horsad ska jag tala omtyngre ögonlock, så´´´´jag hoppas mina skyddsänglar ber för mig o hjälper mig hae bara värk o känner mig abis fssthom, hyod nattgod naatt

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Hej.
Jag blir så innerligt glad att du skriver igen.
Jag önskar dig kraft och mod att klara dina mål.

Vilket mörker

Mörkret skrämmer mig inte.
Det jag är rädd för
är att någon ska tända ljuset.

Hasse Arvidsson

Skicka en kommentar