11 jan. 2009

SÖNDAG MORGON

tänk om jag kunde hitta mig själv igen,,den fanns en tid då jag va ute o lät folk läsa min bok sen prata jag lite om hur det är att va missbrukare som tjej,en kille går trots allt inte ner sig så fort som vi gör,vi är kanske svagare i kroppen.jag mådde så bra att få ge av mig själv o jag va omtyckt,alltså gav jag vidre det jag fått..skulle vilja hitta tillbaka dit,idag är jag pos,tänker mycke framåt o hur det kunde va det jag behöver är drogfrihet,,jag har till o med lekt med tanken att va med at starta nåt ställe för unga tjejer som nyss börjat, har min dotter på ett sånt ställe nu,hon tycker det är för lite grupper,1,i veckan o det är ju trots alt på gruppen du får lite av andra o kan ge..natten har vart jobbig men börjar bli van,min andra dotter är KÄR HELA TIDEN BARA OBJEKTEN SOM ÄNDRAS.livet leker för henne kul se, från at vart en tjej som skurit sig o druckit så fick jag henne på rät bana eller hon fick sig på rätt köl igen.micke har tandvärk tanden är kluven ajajaj,han ska ringa på måndag.o jag tror att jag ska dö om jag går upp för trappen,lustiga familjen..hörs ikväll.kram på er o blir det inte ikväll blir det imorron....MAN BORDE NJUTA AV SMÅGLÄDJORNA LITE OFTARE...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar