21 dec. 2008

tacksamhetslista

hejsan i natt när jag satt o fundera lite tilbax i mitt liv kom jag till en punkt när jag måde bra jobba 6 timar om dagen,inget kunde få mig på fall det jag gjorde då det va min tacksamhetslista,,,vad jag kunde va tacksam för om jag förtsatte va drogfri..att jag behåller mina barn,att jag lever,slipper känna mig jagad,o mycke mer,,om jag går ut igen o amvänder.jag kör troligtvis tils jag dör eller sitter,mina barn tappar allt,jag mår sämre allafall till slut än vad jag gör nu..ville skriva det då minns jag det lite bättre,,jaha en snorig dag igen min dotter sköte sig hon va på 18 års fest hon hade kul,blev lite full, blev väl kär 5 gånger då har man ju lite kul,,hahaha.nu sitter hon här dricker choklad o äter macker....tack gode gud att det gick bra,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar