4 feb. 2009

lite tankar

japp igår hade vi möte fortsätter min kamp med hasse o att komma på fötter igen,,undrar så varför mitt humör e så hemskt gör mig osams med kleti o pleti.har ju kommit så pass att det är vissa dagar jag behöver metta bara o inte hästdoser varje dag,lite bra.tänker mycke på allt våld som är bland många av missbrukare nu otäckt som sjutton,kan sluta hur som helst för inget i stort sätt.har äntlingen fått med,mot lungorna o febern har mer eller mindre gåt bort..nu ska jag o elin kolla lite tv sen kryper vi till sängs,har börjat sova i en säng efter nåt år nu på en soffa,skönt...sover på ett riktigt sätt,inga djur som stör eller andra ljud,sov gott ha det bäst.

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Nu är djävlar är det dags att gräva där vi står.
Med respekt Hasse Arvidsson

Skicka en kommentar