17 jan. 2009

vann i dag med under täcket

en dag till mår som jag vet inte vad tel ringer kan du göra det eller det,vill bara be dom fara åt helvete.men jag har ju gjort samma fel själv trott att folk bara ljuger o ska vila en dag.Men såg ni min fötter nu skulle många åka ner till lasarettet det stasar värk er då har man inte så mycket kvar att välja på. Micke gubben vilar efter tidig morgon 5 sen nästan 1 mil med hunden o en polare o hans hund så alla sover sen har våt dotter hitta en kille med jobb,bil egen kåk 29 år o SKÖTSAM äntligen 1 av 4 barn man slipper tänka på hela tiden,så hon är där sin första natt kommer snart men då ska jag sova en stund för sen får jag historier som heter duga då måste jag va lite pigg,,ler,har köpt nutrilett vecka framåt kan ju vad bra då får jag ju i mig näring allafall,är PS positivbåde det ena o andra sättet men det sa mina tarookort att ett stort avgöraande mål för mit liv ligger för feta år o för min fötter låg den stora kärleken lite otäckt men jag tror til fullo på sånt så det är bara bra,kust nu skiter jag i om jag kalas slö o så för at jag logger under täcker skulle gärna bytt o slupit frossa o sen stapla up i duscen lika svett igen...jag hoppas att du min k.p p jag kan ses i veckan du tar mig för den jag e det et jag vehöver inte kama håret o se ut som om jag mår skitbra,det vore så bra för micke tar hunden innan 14..nnu drar jag unde täcket innan sagan början om hur dom nykära hade det igår,det hör jag vid 23 tiden tänk på mig då ca 1,5 timar.,mitt charmtroll.

2 kommentarer:

Hasse Arvidsson sa...

Tror du att det fungerar att vi ses på måndag em?

Önskar dig kraft och mod att fortsätta.

Kram Hasse A

Hasse Arvidsson sa...

Passar det att vi ses på måndag em.

Önskar dig mod och kraft att fortsätt.

Kram Hasse A

Skicka en kommentar