18 jan. 2009

trott det varit lördag

halva natten har min dotter o jag pratatKILLAR oh så intr,,,,gäsp..skämt o sisdå på morgonen vet jag att min snurra kom ner o kände sig febrig o hade blivit aldeles igensvullen i halsen,känns lite dumt det blir ju bara frånvaro på henes pryo nu då är det svårt att komma tillbaka..det är knepigt men i början när jag tänder av sover jag bara o har frossa så idag fick jag ett sms av min k.person att kan vi ses måndag kl 12,det är npg ok tänkte jag elin hinner kanske bli bra för det är inte kul att få smittan trots allt om man har ett jobb,sen när jag skulle skriva upp det såg jag arr lördagen har ju gått,alltså har jag tjänat en dag eller tappat en dag,beror lite på hur man ser påt,som jag mår så har jag tjänat en dag o må skit som jag inte minns..det går massa på mickes jobb du är frisk ena sekunden sen kan det gå 30 min då får folk åka hem med feber o ont i halsen,nya influensan,,,mysigt....mickes tandvärk eller dom har ju dragit en visdomstand men värken blir väre o värre tur att jag har lite gömmor alltså,då duger det annars är det ett jävla skit,,nog från mig ska sova o frysa lite men ytterligare en helt ren dag jag grattar mig själv,för att gå ur mettan är värre än horset,,jag måste ju va en rätt stark kvinna kom jag på nu,när jag sluta röka la jag bara av men det hökk 10 år sen börja jag men alla fall,när jag sluta knarka helt o hållet blev det 10 år med jobb o allt,lyckas jag nu så ska man ju aldrig säga aldrig men till89,7% KOMMER JAG INTE ATT TA METTA IGEN ELLER OPIATER, tror faktiskt inte det finns nån drog som förstör så,tjacket då äter man o sover sen är det liksom bra visst man kan bli sugen på alt men man ska minas att det bara är en känsla som släpper............FÖR MYCKET AV DET GODA-ÄR IBLAND PRECIS LAGOM.......god natt,brukar va god middag för mig nu men jag orkar inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar