20 apr. 2009

kallt o mörkt

jag har tappat min ångest,antingen är det åldern som gör mig lugnare eller nått annat,men det är inte piller...jag till o med ska sola 1 timma idag min gubbe kör mig efter sitt jobb sen ska jag på tjejgrupp,,,häftigt för att va mig,nu ska jag bara kissa rent oxå o det kan ta 1 mån det vet jag men sen är jag ren,,blev ledsen i lördags min dotter strula till det lite på beh,hemmet jag hoppas soc inte släpper henne än det blir hennes död...nu har jag suttit o bara vart vid datan sen 11 nu e hon 14 tiden har flygit iväg men det är ok har inte tagit nåt allafall,nu ljög jag lite mina treo ska jag sluta med oxå men inte just nu,,,till o med känsla för att göra ordning hemma, ja inte överdrivet men jag gör nåt ligger inte hela dagarna tack gode gud att jag kom ur det,,,men jag är lite snurrig det ända jag är rädd för affärer o ducsha ensam hemma,haha vad ska hända ja jag vet inte.nu ska jag smörja in mig med kokos olja sen hoppas jag bli lite brun idag allafall röd...tänk borta i nästan 3 timmar,knepigt.....ha det bra

2 kommentarer:

Jobinell sa...

Du ser när du gör andra saker så försvinner ångesten........märkligt va? Att sitta och tänka på allt som varit, som kommer som vi borde och måste......då får vi ångest!!!!
KRAM

Anonym sa...

Kram på dig vännen.Mia

Skicka en kommentar