21 jan. 2009

en helvetisk dag

en jävla natt med hot från min dotters x som har aschbergs syndrom,o nu fått veta att hon har en ny kille,han har sprängt sin egen lägen het o nu skulle han spränga här o hos den nya killen,fan vad gör man man ska ha i åtankarna att dom blir maniska i nån människa kan dom faktiwskt gå till verk även om dom blir tillsagda av en snut nej in med dom när dom kliver över gränsen så här,hon går ner i en psykisk svacka som min andra dotter,fan ska killar skrämma livet ur dom,mina prinsessor,jag orkar inte trppa just nu så allt är som det inte ska,måste få iväg ett brev till kuratorn på skolan hon klarar inte av pryon nu är hon så rädd att hon pratar om hemma arbete..hennes nya kille är ledig 3 dgara så han o hon ville va tills,men nu va hon så rädd så annars får dom väl sova här,jag har inte blivit bättre heller men jag har ingen motståndskraft,,,ge mig styrka snälla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar