20 dec. 2008

min fredag...

jaha en dag till har gått,har fått veta att nån gått med ett bapenliknande föremål utanför min dotters lgh som hon haft,,tänker lite sakta kan det va sant,,ja det kan det,i drogvärlden händer allt ting just nu en snenojja av nån som inte kan acceptera att hon ska försöka bli ren,,kärlek,som inte är besvarad,men sen kommer nästa tanke den som såg detta varför ringde den inte polisen kan ju va en sjuk person som inte vet vad han gjorde kanske skulle behövt hjälp o jag tycker hur kriminell o sjuk jag varit så visar man sina sjuk ideer helst inte dagtid utanför en dörr,fick en dikt av hasse arvidsson han e underbar det va så jag fick lätta mina tårar det va mycke tårar inte konstigt jag är spänd,,jag ligger sjuk som dom flesta gör jag pratar med fast nu känner jag av ena lungan så nu kan jag inte vänta längre måste säka sist va det vätska i lungorna,blir lite full i skratt vatten i fötter ben o lungor då är det kraftiga fel. jag tror själv jag behöver en pencelin kur men ajajaj jag får knappt det o inte min vanliga allergi medecin då kan jag bli trött säger farbror doktorn,,men snälla har ätit dom sen jag va 10 o har hitills inte kunna använda dom som sömnpiller,det är fan inte lätt när ens sjukhusjournal enbart står att man missbrukar man kan ju inte bli sjuk då som en vanlig människa inte undra på att man inte vill söka,,,eller kan söka utan att bli lite tilltuffsad när man e klar,,ni som läser får ursäkta massa stavfel men det kan jag inte rå för har lite stavbroblem,,nu kommer naten o ska ställa till massa tankar o rädsla att dö när jag sover fy fan kan min hjärna få vila ett tag kan inte tänka så här,undrar ibland om andra tänker som jag eller om jag är extrem i mina tankar o idder. god natt,imorron är det lördag före julafton alla ser glada ut men vad ska man göra för att komma dit har min 1 årsdag sen min far imorron,han vilar i fred det vet jag jag hann hålla han i handen säga att jag lever ett bra liv han sucka till o stirra mig djupt i ögonen sen tog nog tomas emot honom han har det bra..tack för mig god natt igen.........ett litet citat.....VAD SAVEN ÄR FÖR TRÄDEN,,ÄR LIVSLUSTEN FÖR OSS MÄNNISKOR....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar